Mesaj pentru inima….linisteste-te numai!


Sunt momente în care vorbele se depreciază, unul din aceste momente este când stai înaintea Domnului și vrei să-I spui multe lucruri, vrei să-ți verși amarul, vrei să te faci înțeles, vrei însemnătate, vrei ca demersul tău să conteze… îți dai seama însă că ai inima răvășită, ai sufletul perpelit, sistemul de valori răsturnat, vorbele-ți se opresc în gât… nu mai știi ce să faci, ceri Domnului liniște și o inimă bună, dar nu te liniștești, nu ai inima bună, te oprești, te uiți în stânga, în dreapta, te oprești dar nu taci, mintea-ți nu se oprește, auzi însă îndepărtat vocea duioasă a Duhului Sfânt …           Da, fericirea șiîndurarea te vor însoți în toate zilele vieții tale… cum asa?! te oprești de tot, mintea tace, se poate?!     chiar se poate? se poate ca fericirea și îndurarea să mă însoțească în vremuri tulburi? chiar aşa? tot timpul? te apropii,      Duhul continuă…

” Iți întind masa în fața potrivnicilor tăi; iți ung capul cu untdelemn, si paharul tău este plin de dă peste  el”, copleșitor! chiar se întâmplă asta? pot eu să stau liniștit? pot să am speranță?

„Chiar dacă ar fi să umbli prin valea umbrei morții, nu te teme de niciun rău, căci Eu sunt cu tine. Toiagul și nuiaua Mea te mângâie.”  Ahhhhhh, dulce e al rugii ceas, dulce e liniștea ce coboară din acestă părtășie…

„Iți înviorez sufletul și te povățuiesc pe cărări drepte, din pricina Numelui Meu… ” inima-mi se recompune, mângâierea Duhului face minuni, nu înțeleg cum se face, dar sunt mai ușor acum…

Eu te pasc în pășuni verzi și te duc la ape de odihna… ” ridic mâinile înspre cer și laud Numele Domnului care poate să dea pace, poate să dea liniște, poate inima să fie bună de acum… Eu, Domnul sunt  Păstorul tău: nu vei duce lipsă de nimic!

Oprește-te și tu, nu mai scoate o vorbă, stai frânt în fața Domnului, El are plăcere să te repare, are bucurie să te revigoreze, El poate!  Tu ști asta, oprește-te numai, linişteşte-te

sursa text: http://www.bisericasm.ro/?p=43

sursa foto: http://www.flickr.com

Lasă un răspuns

