Rugaciune…


Nu îţi cer nici sănătate, nici boală, nici viaţă, nici moarte; Îţi cer să dispui de sănătatea mea şi de boala mea, de viaţa şi de moartea mea spre gloria Ta […]. Numai Tu ştii ce este bine pentru mine, Tu eşti Stăpânul suveran; fă cu mine aşa cum este voia Ta. Dă-mi, ia-mi, numai fă ca voia mea să fie conformă voii Tale. Ştiu un singur lucru, Doamne, că este bine să Te urmez pe Tine şi că este rău să Te jignesc. Fără să ştiu aceste lucruri, nu cunosc binele şi răul. Nu ştiu ce este mai bine pentru mine, sănătatea sau boala, bogăţia sau sărăcia, nici altceva din această lume. Discernerea acestor lucruri este peste puterile oamenilor sau a îngerilor şi este ascunsă în tainele providenţei Tale, pe care o ador, dar nu încerc să o desluşesc.

Blaise Pascal

sursa foto:flickr.com                          

Lasă un răspuns

