„La rascruce de vanturi”


Imi aduc aminte de romanul acesta din facultate. Mi-a parut bine ca am fost obligati sa il citim.

         Iata un citat ce mi-a fost parca drag si in acelasi timp parca nu eram de acord cu ceea ce afirma ( ciudata iubire):

” Unicul gand al vietii mele este el. Daca totul ar pieri si n-ar ramane decat el eu as continua sa exist; iar daca totul ar ramane si el ar fi nimicit, universul s-ar transforma intr-o uriasa lume straina mie si mi s-ar parea ca nu mai fac parte dintr-insa. Iubirea mea pentru el e asemeni stancilor eterne de sub pamant: nu prilej de incantare, ci necesitate. Eu sunt El. El e mereu, mereu in mintea mea, nu ca o placere, asa cum nici eu nu sunt o placere pentru mine insami, ci ca propria mea fiinta.”

         Cuplul Heathcliff si Catherine a predominat romanul. Parca era o iubire sfanta. Desi cartea parcurge patru generatii prezenta celor doi influenteaza tot romanul. Cartea prezinta relatii bizarii, poate chiar infricosatoare, intr-o imprejurare la fel de stranie, la resedinta de la  Thrushcross Grange.

         In tot peisajul asta, parca tot timpul intunecat, iubirea isi gasea si ea loc. Daca vreti sa cititi romanul…Mie mi-a fost drag…

sursa text:http://desenezinmiideculori.wordpress.com/2009/02/05/la-rascruce-de-vanturi/

sursa foto:flickr.com.

Lasă un răspuns

